Alonso Tribaldos, sotscampió d’Espanya de motocròs
El jove pilot santfruitosenc Alonso Tribaldos s’ha proclamat sotscampió d’Espanya de motocròs en la categoria MX65, després de disputar aquest dissabte la darrera prova del Campionat d’Espanya al circuit Cerro Negro de Talavera de la Reina, a Toledo.
Alonso Tribaldos, sotscampió d’Espanya de motocròs.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vázquez  
28/10/2026 15:11
Tribaldos ha tancat la temporada estatal amb una destacada actuació en aquesta última cita, en què ha aconseguit la victòria a la primera mànega i la tercera posició a la segona. Aquests resultats li han permès finalitzar el campionat en segona posició de la classificació general. Des de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages volem felicitar el jove esportista per aquesta fita i pel seu esforç i dedicació, que han contribuït a assolir aquest destacat resultat.

Alhora, la seva participació en competicions d’àmbit estatal permet projectar el nom del municipi arreu, ja que Sant Fruitós de Bages és present en elements com la carpa de l’equipament esportiu i el mono de competició del pilot. L’Ajuntament reafirma així el seu compromís amb el talent esportiu local i li desitja molts èxits en els pròxims reptes esportius.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El CE Manresa cau als penals davant el Sant Andreu després d'una remuntada èpica a la Copa del Rei
El Kids&Us suma una altra victòria a Europa
Diferents rècords estatals i de Catalunya al Trofeu Fèlix Serra Santamans
Les Comarques Centrals creixen un 2,7% el 2025, impulsades pels serveis productius
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]