El BAXI Manresa acaba el seu camí a l'Eurocup caient davant el Turk Telekom
Els d'Ankara van superar l'equip del Bages, que va lluitar però no va trobar el moment per sorprendre. Oriola, Brooks i Reyes van destacar tot i que l'equip no es va trobar còmode a la pista turca.
El BAXI Manresa acaba el seu camí a l'Eurocup caient davant el Turk Telekom.

BÀSQUET / Redacció/ Sergi Vázquez  
12/03/2026 21:42
El BAXI Manresa va caure derrotat per 98-81 a la complicada pista del Turk Telekom Ankara als vuitens de final de l'EuroCup, en un partit en què va anar per darrere des de l'inici. D'aquesta manera, els bagencs posen punt i final a una bona campanya a la segona competició continental.  Els locals van fer una bona sortida i van aconseguir de seguida el control del marcador. Poc a poc, uns turcs molt encertats van anar obrint forat i van obtenir una renda de tretze punts al final del primer quart davant d'uns vermells liderats per Reyes i Oriola (32-19).

En el segon període, els jugadors dirigits per Erdem Can van continuar mostrant-se superiors i van obtenir una màxima diferència de divuit punts (59-41). Al tram final de la primera meitat, els visitants van reaccionar i van anotar set punts consecutius per retallar distàncies (59-48 al descans). Tornant dels vestidors, els homes de Diego Ocampo van continuar lluitant i van impedir que el rival s'escapés encara més en l'electrònic. Al final del tercer quart, els locals guanyaven per només vuit punts (78-70). Per tant, tot es va haver de decidir en els darrers deu minuts.

En aquests, un parcial inicial de 11-2 va ser clau en el triomf del Turk Telekom, ja que els bagencs ja no van poder tornar a entrar en el partit per discutir el triomf i la classificació pels quarts de final de l'EuroCup. Diumenge a partir de les 18:30 el BAXI Manresa visitarà la pista del Coviran Granada.

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Validen una eina que millora la resposta de l’atenció primària davant d’un infart
L'Arxiu Municipal rep la donació del fons de la família Benabarre
Sant Fruitós de Bages comptarà amb noves instal·lacions solars fotovoltaiques
Victòria treballada del CN Manresa Fibracat que el situa més a prop del tercer lloc
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]