El BAXI Manresa renova Álex Reyes fins el 2028
L'aler de Cáceres seguirà vestint de vermell les properes 2 temporades. El jugador ja ha signat l'acord i seguirà sent un dels puntals des del perímetre al Nou Congost.
El BAXI Manresa renova Álex Reyes fins el 2028.

BÀSQUET / Redacció/ Sergi Vázquez  
18/02/2026 15:10
Álex Reyes i el BAXI Manresa han arribat a un acord per renovar la seva vinculació per a les properes 2 temporades. L'aler extremeny, que està jugant la seva segona temporada a la capital del Bages, se sent còmode i vol seguir vestint la samarreta vermella. El BAXI Manresa renova així a un dels seus jugadors de formació més valuosos.

Aquesta temporada, l'aler de Cáceres acumula unes mitjanes de 24:36 minuts, 12 punts, 5,2 rebots, 0,8 assistències i 11,6 de valoració en 19 partits a la Lliga Endesa. Pel que fa a l'Eurocup, Reyes promitja 21:51 minuts, 11,1 punts, 3,9 rebots, 1 assistència i 10,1 de valoració en 17 partits. En el seu segon curs a les files del club bagenc, l'aler ha anat millorant, tant en el seu joc com en les estadístiques, i és un dels homes importants en la rotació de Diego Ocampo.

Trajectòria d'Álex Reyes
2010-11 - Blancos de Rueda Valladolid (Lliga Endesa)
2013-14 - Leche Río Breogán (LEB Or)
2014-17 - Clavijo CB (LEB Or)
2016-17 - HLA Alicante (LEB Plata)
2017-19 - Club Baloncesto Ciudad de Valladolid (LEB Plata)
2019-20 - Liberbank Oviedo (LEB Plata)
2020-24 - Bilbao Basket (Lliga Endesa)
2024-26 - BAXI Manresa (Lliga Endesa)

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]