El BAXI Manresa, condicionat per les nombroses baixes, no va poder donar la sorpresa a la complicada pista d'un equip Eurolliga, un Kosner Baskonia que va dominar ja des del primer quart i que va acabar guanyant molt còmodament gràcies a un gran encert des del triple (130-85). En els primers minuts hi va haver igualtat (20-17), però tot seguit els bascos van poder obrir forat gràcies a l'encert exterior. Al final del primer quart, onze punts de marge pels locals (35-24) davant uns manresans en els quals van debutar Paulicap, Lucas Sánchez i Guillem Naspler.
En el segon període, els homes de Galbiati van seguir molt entonats en el triple (al descans duien catorze encerts de disset intents), i això els va permetre anar ampliant cada cop més la diferència, que a la mitja part de l'enfrontament ja era molt contundent (74-42). Tornant dels vestidors la dinàmica no va canviar i, tot i que els jugadors de Diego Ocampo intentaven tornar a entrar en el partit, al davant tenien un rival que se seguia mostrant molt superior i que va tancar el tercer quart amb més de 100 punts anotats (101-59).
Els deu darrers minuts no van tenir història, ja que el duel estava del tot sentenciat. El Buesa Arena va gaudir amb el seu equip, que va certificar el bitllet per a la Copa del Rei, mentre que els bagencs van intentar no prendre més mal en una mala tarda a Vitòria. Dimecres a partir de les 20:45 el BAXI Manresa rebrà el Nou Congost el Neptunas Klaipeda lituà en una nova jornada de l'Eurocup. |