Animals de companyia alternatius
Quan pensem a tenir un animal de companyia, sovint ens venen al cap els clàssics gossos i gats. Tanmateix, cuidar-los requereix temps, espai i dedicació constants, a més d’una bona dosi de paciència. Si busques una opció més senzilla o simplement vols un company diferent, hi ha moltes altres alternatives igualment afectuoses i interessants.
Animals de companyia alternatius.

TENDÈNCIES / TOT Sant Cugat / AMIC  
22/11/2025 08:49
Quan pensem a tenir un animal de companyia, sovint ens venen al cap els clàssics gossos i gats. Tanmateix, cuidar-los requereix temps, espai i dedicació constants, a més d’una bona dosi de paciència. Si busques una opció més senzilla o simplement vols un company diferent, hi ha moltes altres alternatives igualment afectuoses i interessants. Els peixos són una elecció ideal per a espais petits i per a qui vol iniciar-se en la responsabilitat de tenir cura d’un ésser viu. Amb un aquari ben equipat, filtrat i il·luminat, aporten calma i color a qualsevol racó de la casa. Els ratolins, tot i la seva fama injusta, són animals nets, intel·ligents i molt curiosos. Gaudeixen del joc i de la interacció amb les persones, i només necessiten una gàbia neta i segura per moure’s i explorar.

Els hàmsters i jerbus són petits, tendres i molt actius. Amb una gàbia prou àmplia, joguines i una roda per córrer, es mantenen feliços i saludables. Són ideals per a infants una mica més grans que vulguin aprendre a cuidar un animal. Els conills, per la seva banda, poden viure perfectament a l’interior de casa si disposen d’espai per saltar i jugar. Són sociables i encuriosits, i necessiten contacte i atenció diària. Si disposes de jardí, els pollastres poden ser una opció encantadora. A més de posar ous, són criatures afectuoses que s’acostumen ràpidament a la presència humana. I per als més atrevits, hi ha altres opcions com els llangardaixos o les fures.

Arxivat a: ANIMALS DE COMPANYIA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa perd a la pista de l'Unicaja
El Consell Comarcal impulsa la campanya del 25N “Hi ha cops que no deixen blaus. Obrim els ulls!”
Primera victoria de la temporada del Covisa Manresa al Pujolet
El Bages es posiciona al sector del turisme de reunions internacional
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]