El BAXI Manresa es va endur una victòria molt treballada al Nou Congost davant el Surne Bilbao Basket, en un partit que es va decidir en els darrers segons (79-77). El partit es va posar en marxa amb molta igualtat entre els dos equips, que s'anaven intercanviant els lideratges en el marcador. Al final del primer quart, els bascos van estar més encertats i van obtenir una renda de tres punts (16-19).
En el segon període, els jugadors dirigits per Diego Ocampo es van fer amb el domini de l'electrònic i van arribar a gaudir de fins a deu punts de diferència (37-27). A la mitja part de l'enfrontament, nou punts de marge gràcies a una cistella de Dani Pérez (39-30). Tornant dels vestidors, uns visitants liderats per Hilliard es van mostrar molt entonats, i això els va permetre remuntar i obtenir una màxima diferència de quatre punts (55-59). Al final del tercer quart, el Bilbao guanyava per dos punts (58-60). Per tant, tot es va haver de decidir en els deu darrers minuts.
En aquests, els homes de Jaume Ponsarnau es van situar set punts per sobre (58-65). No obstant, els vermells van reaccionar i van aconseguir arribar a un final igualat. En aquest, els locals van estar més encertats, Frey va fallar el triple final i el Nou Congost va esclatar d'alegria. Dimecres a partir de les 18:00 el BAXI Manresa jugarà un nou partit d'Eurocup a la pista del Neptunas Klaipeda lituà. |