El líder del grup 1 de l'Eurocup passa pel Nou Congost i amb ell, una oportunitat del BAXI Manresa per intentar igualar-li les victòries. Els del Bages només han perdut a la pista del Cedevita en la primera jornada i volen mantenir la bona marxa per seguir sent entre els primers del grup. El BAXI Manresa no podrà comptar amb Alfonso Plummer per al partit de dimecres a les 20:45 al Nou Congost. El portorriqueny té una lesió a l'adductor que el priva d'exercitar-se amb normalitat i quedarà apartat de la convocatòria. L'equip té ganes de seguir sent competitiu i demostrar davant el públic del Nou Congost la seva lluita.
El Bahcesehir College Istanbul és un dels 2 únics equips de la competició que no ha perdut cap partit. Compta amb una plantilla àmplia, una barreja de jugadors turcs i estrangers que marquen la diferència. Hi ha 4 d'aquests jugadors que anoten una mitjana de més de 10 punts per partit. Estadísticament, el base Malachi Flynn és qui més destaca amb 18 punts, 3,8 rebots i 4,8 assistències per partit. Altres noms com Mateusz Ponitka, Caleb Homesley, Trevion Williams o Tyler Cavanaugh formen part del grup d'homes clau en aquest equip.
En la prèvia d'aquest partit davant dels turcs, el tècnic assistent Nacho Juan explicava que «l'equip està bé, notant la càrrega de partit però amb bones sensacions competitives; estem parlant possiblement de la millor plantilla del nostre grup d'Eurocup, amb molt bons generadors sobretot en la posició de base amb Malachi Flynn, un dels millors jugadors de la competició i també jugadors interiors molt potents que segur que suposaran un repte per a nosaltres; demà ha de ser una oportunitat per seguir creixent i enganxar l'afició perquè ens ajudi». |