La Matriu estrena el seu cicle de xerrades
La farmacèutica integrativa Anna Guilanyà impartirà la xerrada el 3 d’abril.
La Matriu estrena el seu cicle de xerrades.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez  
26/03/2025 20:41
L’espai familiar, de psicomotricitat i criança La Matriu, de Solsona, estrena el seu primer cicle de xerrades amb una sessió sobre el neurodesenvolupament en l’etapa de 0 a 3 anys. Anirà a càrrec de la solsonina Anna Guilanyà, farmacèutica integrativa i optometrista especialitzada en teràpia visual, el proper dijous 3 d’abril a dos quarts de sis de la tarda al casal cívic i comunitari Xavier Jounou.

Aquesta xerrada serà gratuïta i oberta a tota la població, però amb aforament limitat, ja que està pensada perquè les famílies hi puguin assistir amb els i les nadons i es garantirà que tinguin un espai segur. Serà la primera convocatòria del cercle de xerrades que organitzarà al llarg de l’any La Matriu sobre l’educació i la criança dels infants de 0 a 6 anys. “Es tindrà en compte tant les necessitats detectades entre les famílies com la divulgació de coneixements que considerem importants i necessaris en aquesta etapa”, apunten les coordinadores de La Matriu, la psicopedagoga Júlia Tobeña i la mestra Sílvia Sala.

L’espai familiar de La Matriu va néixer el febrer passat al casal cívic i comunitari Xavier Jounou amb molt bona acollida entre les famílies participants. És un servei finançat per les regidories d’Infància i Feminismes que s’ofereix tots els dijous de forma gratuïta. Es tracta d’un espai que possibilita que els infants juguin, aprenguin i es relacionin, i les famílies comparteixin experiències sobre la criança i el desenvolupament dels més petits i petites amb un acompanyament professional que vetlla per l’estructura i el bon clima.

Les seves responsables recorden que encara queden places lliures per al grup de dijous de quatre a sis de la tarda, adreçat especialment a famílies amb infants de 18 a 36 mesos (franja orientativa). Qui hi estigui interessat, pot contactar amb La Matriu per correu-e a somlamatriu@gmail.com, o inscriure-s’hi presencialment al casal cívic.    

Activitat: “Neurodesenvolupament de 0 a 3 anys, un procés sorprenent”, a càrrec d’Anna Guilanyà
Dia: dijous 3 d’abril de 2025
Hora: 17.30 h
Lloc: casal cívic i comunitari Xavier Jounou
Entrada: gratuïta amb aforament limitat

Arxivat a: SOLSONA   LA MATRIU 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]