La Cursa dels Llebrers celebra l'11a d'edició
El diumenge 16 de febrer Sant Fruitós de Bages acollirà un any més la Cursa dels Llebrers, una proposta solidària que aquest 2025 celebra la seva onzena edició.
La Cursa dels Llebrers celebra l'11a d'edició.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
06/02/2025 14:03
Com ja és habitual, els participants podran escollir entre dues modalitats: la caminada i la proposta de canicròs. El recorregut, amb inici al parc del Bosquet a les 9 del matí, tindrà un recorregut de 7 quilòmetres amb 171 metres de desnivell. En l’anterior edició més de 300 persones van prendre part en aquesta matinal organitzada per les entitats  santfruitosenques Galgos 112 Niu de Petjades, amb el suport de l’Ajuntament.

Els beneficis obtinguts amb les inscripcions es destinen íntegrament al rescat i cura de gossos llebrers i podencs i també es recull pinso, medicaments i accessoris per a gats i gossos. Les inscripcions tenen un preu de 20 € (canicròs) i de 15 € (caminada) i es poden realitzar a: https://www.cronosports.com/events/2013311/inscripcio.php?id=2013311. La inscripció inclou esmorzar, una samarreta de l’edició, diferents obsequis d’empreses col·laboradores i la participació en sortejos de material.

Arxivat a: CURSA DELS LLEBRERS   SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Museu del Barroc de Catalunya estrena 'Vespres al Museu'
S'obre el termini de presentació de candidatures a la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
L’Ajuntament de Bagà i Veolia impulsen la gestió sostenible de l’aigua
Acte de cloenda dels 70 anys de Cineclub Manresa
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]