El Bàsquet Manresa tanca la campanya de l'ampliació de capital amb una recaptació de 889.160€
L'equip directiu ha qualificat de bona l'ampliació i ha agraït a totes i cadascuna de les persones que hi han participat.
El Bàsquet Manresa tanca la campanya de l'ampliació de capital amb una recaptació de 889.140€.

BÀSQUET / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/05/2024 21:45
El president del Bàsquet Manresa, Josep M. Herms, i el vicepresident, Pedro Moro, han comparegut davant dels mitjans de comunicació per valorar l'ampliació de capital que ha dut a terme el club. Josep M. Herms l'ha qualificat de «bona» i ha agraït a totes i cadascuna de les persones que hi han participat i han apostat pel model del Bàsquet Manresa. 

La campanya d'ampliació de capital s'ha tancat amb una recaptació de 889.160 euros. De la xifra total, 689.160, corresponen a les contribucions de 570 accionistes (413 de nous) que han participat, i 200.000 a l'aportació de l'Ajuntament a través de la millora del conveni per aquesta finalitat. Aquesta xifra supera totes les ampliacions de capital que el club havia fet. Amb això, el Bàsquet Manresa supera els 2.300 accionistes. El president del Bàsquet Manresa ha volgut agrair als diversos col·lectius que han fet possible la bona marxa de l'ampliació.

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa defineix les tarifes del Baik i obre el procés de subscripcions
El Rallye Monte-Carlo Historique farà parada a Manresa el pròxim diumenge
Els Mossos detenen un conductor begut i amb el permís de conduir suspès
Sant Vicenç preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l’estiu
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]