Lesions de Guillem Jou i Dani Garcia
El capità del BAXI Manresa té molèsties a la columna lumbar que l'apartarà un temps de la dinàmica de l'equip, mentre que el base de Mataró s'ha fet un esquinç al turmell dret en un entrenament.
Lesions de Guillem Jou i Dani Garcia.

BÀSQUET / Redaccio/ Sergi Vazquez  
11/10/2023 20:47
Guillem Jou, capità del BAXI Manresa, haurà d'estar un temps recuperant-se d'una lesió a la zona lumbar que se li ha detectat. L'aler de Llagostera haurà de fer tractament durant els propers dies i per ara no podrà ser als propers partits ni entrenaments. La seva evolució definirà el període exacte de temps de recuperació.

Per altra banda, Dani Garcia s'ha torçat el turmell en un entrenament aquest inici de setmana i caldrà veure la seva evolució durant els propers dies per saber quan podrà reincorporar-se a l'equip. El base mataroní té afectat el peu dret i és dubte per al partit d'aquest diumenge davant el Zunder Palencia.

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Fira Mediterrània impulsa 19 projectes a l’Obrador 2026
L'Ajuntament de Manresa denomina set nous espais de la ciutat amb noms de dones científiques
La vinya i el sòl, pilars d'un cultiu més resilient
Segona jornada organitzada per les tres càtedres de la UVic-UCC
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]