El BAXI Manresa visita la difícil pista de l'Obradoiro amb ganes de seguir escalant
Els vermells juguen aquest dimecres a les 20:30 a la pista de l'11è classificat amb jugadors que encara arrosseguen molèsties.
El BAXI Manresa visita la difícil pista de l'Obradoiro amb ganes de seguir escalant.

BÀSQUET / Redacció/Sergi Vàzquez   
03/01/2023 16:10
El BAXI Manresa obrirà el 2023 amb la visita a la complicada pista del Monbus Obradoiro. Després de la victòria de divendres al Nou Congost davant el Bàsquet Girona, els bagencs buscaran sumar el quart triomf del curs a la Lliga Endesa contra un rival que arriba en plena forma, amb quatre victòries en els darrers cinc partits.

L'equip manresà inicia el nou any amb la intenció de seguir escalant posicions a la classificació i continuar conjuntant l'equip després de les noves incorporacions. Aquesta setmana tindrà dues oportunitats per aconseguir-ho: la primera, demà a Santiago de Compostel·la, i la segona serà diumenge al Nou Congost enfront el Casademont Zaragoza. 

Els gallecs, dirigits una temporada més per Moncho Fernández, arriben al duel amb la important absència d'un dels jugadors més destacats de tota la competició, Dragan Bender, que té una lesió al genoll esquerre que el tindrà força temps apartat de les pistes. No obstant això, els sí que podran comptar amb d'altres homes molt perillosos, com els germans Thomas i Phil Scrubb i Kassius Robertson, que va tornar a l'equip fa poques setmanes a l'equip.

Aquest dimarts han fet declaracions Adam Waczynski i Guillem Jou. El polonès explicava que «l'equip està en una bona ratxa i millorant amb els nous fitxatges; anem a la pista de l'Obradoiro a intentar guanyar, tot i que sabem que és difícil; serà especial per mi, els tinc molta estima perquè va ser la primera experiència que vaig tenir a Espanya; m'encanta jugar a Manresa, des del primer moment m'han tractat molt bé i intentaré retornar l'estima amb el meu joc». Per la seva banda, el de Llagostera deia que «l'equip està concentrat en el partit de demà; serà complicat perquè juguen a casa i estan en un bon moment; després de la lesió de Bender tenen un joc perimetral molt bo, i aquí és on tenen més perill ara mateix».

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Crònica del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del dia 19 de febrer de 2026
El Museu del Barroc celebra el segon aniversari amb música, dansa i una jornada de portes obertes
Sant Vicenç de Castellet estrenarà la Ruta dels Gronxadors
El Parlament aprova la resolució de la CUP per reforçar el servei de Monbus
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]