El BAXI Manresa recupera la visita nadalenca als infants ingressats a l’Hospital Sant Joan de Déu
La plantilla del BAXI Manresa ha passat a veure els nens i nenes ingressats a Sant Joan de Déu i la Caseta d'Ampans.
El BAXI Manresa recupera la visita nadalenca als infants ingressats a l’Hospital Sant Joan de Déu.

BÀSQUET / Redacció/Sergi Vàzquez   
29/12/2022 20:42
El BAXI Manresa, ha dedicat una estona a visitar el centre La Masia d'Ampans i l'Hospital Sant Joan de Déu. Els jugadors han portat obsequis als més menuts i han passat una estona amb ells. Després de dos anys sense poder fer la visita solidària, la plantilla del BAXI Manresa i part del cos tècnic i directiu han fet una sorpresa nadalenca els pacients ingressats a la planta de Pediatria i de Neonatologia de l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa.

Bona part de la plantilla del BAXI Manresa, acompanyats del seu president, Jordi Serracanta, i de representants del cos tècnic, s'han apropat al centre de la Fundació Althaia, on han estat rebuts per l'adjunt a la Direcció, Albert Estiarte. A causa de la normativa de visites i acompanyants actual, únicament quatre jugadors de l'equip han accedit a la planta de Pediatria per conèixer alguns dels nadons i menors ingressats. El capità de l'equip, Guillem Jou, acompanyat de Dani Pérez i els dos fitxatges més recents, Martinas Geben i Devin Robinson, han repartit diversos regals entre els infants hospitalitats, com la samarreta d'edició limitada de la Final Four i altres obsequis que han servit per portar l'alegria i fer més amena l'estada hospitalària dels menors durant aquests dies de festes.

Albert Estiarte ha agraït la implicació de l'equip de bàsquet de la ciutat per aconseguir mantenir l'esperit nadalenc i la il·lusió entre els nens i nenes hospitalitzats i ha reiterat el suport d'Althaia al conjunt manresà. La visita s'ha acabat amb una foto de família i amb l'agraïment dels professionals que atenen als més petits.

Per altra banda, un grup de jugadors ha visitat també la llar residència per a infants i adolescents d'Ampans "El Turó". Una llar residència on hi viuen 24 nens i nenes i adolescents, amb discapacitat intel•lectual. Els jugadors del BAXI Manresa han jugat i han portat peluixos als usuaris del centre. El personal d'Ampans ha volgut mostrar la seva satisfacció de poder recuperar la visita i anar i que des del club es doni visibilitat i es conegui any rere any aquest important projecte social.

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]