La Nit de l’Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet torna el 3 de novembre
La jornada dedicada al teixit empresarial del municipi celebra la novena edició a Cal Soler amb l’espectacle ‘L’home orquestra’ del reconegut humorista osonenc.
La Nit de l’Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet torna el 3 de novembre.

ST. VICENÇ / Redacció/Sergi Vàzquez   
25/10/2022 15:22
La Nit de l’Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet recupera la normalitat aquesta tardor i ho fa amb novetats. La novena edició de la festa, que és el punt de trobada del teixit econòmic i empresarial del municipi, incorpora l’espectacle L’home orquestra de l’humorista Peyu. L’espectacle vol donar un caràcter més popular a una vetllada oberta al conjunt de veïns i veïnes del municipi en què es distingiran algunes de les empreses que s’han instal·lat a Sant Vicenç de Castellet aquest any.

Invitacions disponibles

L’entrada per assistir a la Nit de l’Impuls Empresarial és gratuïta i les invitacions s’han de descarregar a través de la pàgina web d’entrapolis. L’acte tindrà lloc el 3 de novembre a partir de les 19.30 hores a la sala de Cal Soler. La vetllada acabarà amb música en directe i un petit pica pica per a tots els assistents.

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Fàbrica Nova acollirà la presentació de la revista "Sàpiens"
AMPANS posa a prova 300 professionals de 13 empreses al Circuit de Barcelona-Catalunya
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]