Nit europea al Nou Congost amb el VEF Riga com a rival
Els letons arriben després d'ensopegar davant el Benfica en la primera jornada. El BAXI Manresa vol aconseguir la segona victòria.
Nit europea al Nou Congost amb el VEF Riga com a rival.

BÀSQUET / Redacció/Sergi Vàzquez   
10/10/2022 17:07
La Basketball Champions League torna al Nou Congost. Després del debut a França amb una victòria ajustada davant del Limoges, els de Pedro Martínez buscaran seguir imbatuts. L'equip encara no està al complet: faltaran Guillem Jou i Babatunde Olumuyiwa, mentre que Justin Hamilton és dubte.

El BAXI Manresa segueix amb l'intens ritme d'inici de temporada estrenant-se a casa en competició europea. L'equip vol refer-se de la derrota en la Lliga Endesa a la pista del Real Betis competint davant del VEF Riga. Inici amb molts partits i viatges, i ara setmana intensa de doble partit al Nou Congost. Per al partit d'aquest dimarts, és dubte Justin Hamilton.

Els letons van caure a casa davant el Benfica en la primera jornada, i volen sumar per no quedar endarrerits. En el primer partit van destacar per part del VEF Riga el pivot americà Nysier Brooks (20 punts), l'exterior Artis Ate (amb 14 punts) i el letó Kirsters Zoriks. El club de la capital letona creix en tots els sentits temporada rere temporada.

Marcis Steinbergs i Tyson Pérez han comparegut en la prèvia d'aquesta segona jornada europea. Steinbergs destacava que «cal tenir respecte per a tots els equips de la BCL, ja que saben que el BAXI Manresa és un rival dur i surten preparats». Per la seva banda, Tyson Pérez explicava que té «moltíssimes ganes de jugar al Nou Congost», on encara no ha debutat com a local, i afegia que «cal anar partit a partit i intentar competir-ho tot».

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Espai 7 del Casino repassarà els últims 50 anys de la ciutat de Manresa amb una exposició
Manresa estrena una ruta guiada en bicicleta pels espais patrimonials
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
El debat sobre el consum responsable marca l’inici de les Jornades Lacetània
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]