Jordi Serracanta, nomenat President del Bàsquet Manresa
El Consell d'administració l'ha votat com a nou màxim responsable, i després ha fet una roda de premsa de presentació.
Jordi Serracanta, nomenat President del Bàsquet Manresa.

BÀSQUET / Redacció/Sergi Vàzquez   
06/07/2022 07:45
Dia 1 del nou President del Bàsquet Manresa. Jordi Serracanta ha estat nomenat formalment com a President del club després del Consell d'administració celebrat a les oficines del Nou Congost.  S'ha formalitzat el canvi de President del Bàsquet Manresa. S'ha celebrat un Consell d'administració del club, d'on n'ha sortit elegit Jordi Serracanta com a nou president. Més tard, amb el Nou Congost de fons, s'ha celebrat una roda de premsa on Montse Seubas, de la comissió executiva del club, ha presentat el nou màxim responsable. Els acompanyava Marc Aloy, Alcalde de Manresa, que ha desitjat sort i encerts a Serracanta. El President, per la seva banda, ha explicat com ha anat la proposta i transició cap al càrrec, i com d'important serà mantenir el llegat que queda al club.

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]