El BAXI Manresa va iniciar la segona volta de la millor manera possible, guanyant el Gran Canaria (91-72) i fent gaudir de valent a la seva afició. El joc col·lectiu dels locals ha estat massa per un conjunt visitant que s'ha desinflat en l'últim quart. Els primers compassos del duel van tenir igualtat i intercanvi de lideratges en el marcador, abans que els illencs clavessin un parcial de 0-9 que els va fer acabar el primer quart vuit punts per davant (16-24), amb dos tirs lliures anotats per Ilimane Diop al darrer segon del mateix.
En el segon període, els vermells van sortir molt millor que el seu rival i van clavar un contundent parcial de 16-0 que els van situar vuit punts per sobre (34-26). Tot seguit, els canaris van reaccionar i van arribar a la mitja part amb només dos punts de desavantatge (38-36).
Tornant dels vestidors, els bagencs van mantenir en tot moment l'avantatge en l'electrònic, però no van poder obrir una diferència important. Al final del tercer quart els locals guanyaven per cinc punts (60-55), i per tant tot estava per decidir. En els deu darrers minuts, el BAXI Manresa va prémer l'accelerador i va aconseguir un 15-5 d'inici. Els locals van mantenir el coixí de 15 punts fins al final amb un gran joc coral i accions de les que fan afició. Això no s'atura. El proper dimecres els de Pedro Martínez buscaran donar un pas importantíssim per ser a la Copa del Rei de Granada, novament al Nou Congost enfront el Monbus Obradoiro a partir de les 21:30. |