El CEIP La Font acull aquest diumenge un curs de cuina tradicional xinesa
L’activitat, oberta a tothom, s’emmarca dins la celebració de l’any nou xinès, organitzada per l’Associació Centre Cultural xinès a Manresa.
L’activitat és oberta a tot tipus de públic i edat.

SOCIETAT / Redacció  
10/03/2018 20:22
Dins les celebracions de l’any nou xinès, l’Associació Centre Cultural xinès de Manresa, amb el suport de l’Ajuntament, portarà a terme aquest diumenge  11 de març unes classes pràctiques de cuina tradicional xinesa, en concret, s’elaboraran  els raviolis xinesos (iaozi).

L’activitat és oberta a tot tipus de públic i edat, i es portarà a terme al CEIP La Font (C/ Sant Cristòfol 43) de les 11 a 13 h.

Així mateix,  es recorda que el dissabte 17 de març, es portarà a terme un taller de manualitats xineses ( Cal·ligrafia, papiroflèxia, etc) al mateix lloc i de 17 h a 19 h.

Arxivat a: MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]