L’espectacle familiar “La volta al món en menys de 80 dies”, arriba a Sant Fruitós
La programació de la Xarxa d’Espectacles Familiars de Sant Fruitós de Bages proposa aquest mes de novembre una nova cita amb el teatre familiar amb l’espectacle “La volta al món en menys de 80 dies”, de la Companyia Sgratta.
L’espectacle familiar “La volta al món en menys de 80 dies”, arriba a Sant Fruitós.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vázquez  
05/11/2026 11:56
La proposta convida el públic a descobrir la història de Nellie Bly, una periodista intrèpida, curiosa i valenta que, l’any 1889, va decidir emprendre el repte de fer la volta al món inspirant-se en la cèlebre novel·la de Jules Verne. L’espectacle és un homenatge a totes les persones que s’atreveixen a desafiar les convencions i a emprendre el seu propi camí, tot demostrant que no hi ha somnis impossibles quan hi ha curiositat, valentia i ganes de descobrir món.

Les entrades tenen un preu de 7 euros i es poden adquirir a https://www.codetickets.com/portal/ajuntamentsantfruitos/online.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Victòria balsàmica del Kids&Us Manresa a Lituània
El festival de cultura urbana Stalow Fest torna a Manresa el 14 de novembre
Blaumut fa l'anunci del seu comiat i actuarà al concert d'AMPANS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]