'Anem a moure'ns' per a persones grans romandran obertes del 26 al 30 d'octubre
El programa ‘Anem a moure’ns’, adreçat a persones grans que vulguin participar en sessions setmanals de reforçament de les capacitats físiques, de coordinació i comunicacionals, començarà els propers dies 16 i 17 de novembre per als dos grups previstos en aquest nou curs. El període d’inscripcions romandrà obert entre el 26 i 30 d’octubre.
'Anem a moure'ns' per a persones grans romandran obertes del 26 al 30 d'octubre.

SÚRIA / Redacció/Sergi Vázquez  
19/10/2026 08:11
Les sessions d’aquest curs tindran lloc entre el 16 de novembre de 2026 i el 15 de juny de 2027. Les places són limitades. Per aquest motiu, les sol·licituds d’inscripció s’atendran per rigorós ordre de presentació. Com en edicions anteriors, les sessions tindran lloc al Pavelló Municipal d’Esports Josep Fàbrega i Tort.

 Les persones participants podran apuntar-se en un dels següents grups:
Grup A: dilluns i dimecres feiners. Horari: de 9.00 a 10.00 h.
Grup B: dimarts i dijous feiners. Horari: de 9.00 a 10.00 h.

El programa ‘Anem a moure’ns’ és una iniciativa gratuïta i organitzada per les àrees municipals de Drets Socials i Esports, amb el suport de la Diputació de Barcelona. Per participar en el programa ‘Anem a moure’ns’ es demana una bona predisposició per prendre part en activitats de grup, unes condicions adients per a la pràctica d’activitat física i un bon estat general de salut, sense dificultats greus de desplaçament ni de capacitat cognitiva. En aquesta nova edició del curs també es demana continuïtat i puntualitat en l’assistència a les sessions.

Les persones interessades han de llegir la normativa i les condicions de participació, que es poden trobar en el díptic informatiu del programa i en el web municipal. Les butlletes d’inscripció només es recolliran a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), a la planta baixa de la Casa de la Vila, en horari d’atenció al públic.

Arxivat a: SÚRIA   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Una 29a Fira Mediterrània que incita a participar, aplega 1.262 professionals
El CE Manresa ha sumat un punt al camp de la UD Barbastro
Torna el cicle de caminades de marxa nòrdica per a la gent gran de Sant Fruitós
Isaac Peraire i Soler, escollit candidat d’ERC a la Catalunya Central al Congrés dels Diputats
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]