El 4t Torneig Interclubs reunirà 9 equips que jugaran als camps de la Balconada i Les Cots
Després de tres edicions al camp de la Mion-Puigberenguer, l’Interclubs d’enguany es jugarà en dos camps i les finals es disputaran al de Les Cots. El torneig compta amb 7 conjunts masculins i 2 de femenins.
El 4t Torneig Interclubs reunirà 9 equips que jugaran als camps de la Balconada i Les Cots. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vázquez  
27/08/2026 13:14
Aquest cap de setmana es disputarà la 4a edició del Torneig Interclubs de la Festa Major de Manresa. Es tracta d’una competició d’inici de temporada que segueix l’ànima de l’antic Torneig Interbarris de Manresa que es va començar a disputar l’any 2008. Convocat per la Delegació Comarcal del Bages, Berguedà i Cerdanya de la Federació Catalana de Futbol i l’Ajuntament de Manresa, en aquesta ocasió hi participen 9 equips: 7 equips masculins i 2 de femenins. Els clubs participants en l’edició d’enguany són el FC Les Cots 2025, FC Font dels Capellans, CF Pare Ignasi Puig, UE Balconada, FC Pirinaica, Club Gimnàstic Manresa i CE Manresa, aquests dos últims amb equips masculins i femenins.

En la categoria masculina, els equips s’han distribuït en tres grups i els partits, de 30 minuts de durada, començaran a les 16 h del dissabte al camp de la Balconada, i a les 18.30 h al camp de Les Cots. El diumenge, a les 10 i a les 10.35 h, es jugaran les dues semifinals masculines, també en partits de mitja hora, mentre que la final tindrà lloc a les 13 h, amb dues parts de 30 minuts, al camp de Les Cots. Pel que fa al torneig femení, es jugarà un sol partit de dues parts de 30 minuts, el mateix diumenge a partir de les 11.15 h.

La presentació del torneig s’ha fet aquest dijous al matí al camp de futbol municipal de Les Cots, un espai escollit com a seu tenint en compte que just l'any passat s’hi va inaugurar la gespa artificial, el darrer camp que quedava pendent dins un equipament esportiu a la ciutat. A la presentació, hi han assistit el regidor d’Esports i Salut de l’Ajuntament de Manresa, Anjo Valentí Moll, el delegat al Bages, el Berguedà i la Cerdanya i directiu de la Federació Catalana de futbol, Esteve Olivella Costa, i representants dels clubs participants.

Els guanyadors en categoria masculina de les diferents edicions dels tornejos Interbarris i Interclubs han estat els següents:
CD Montcau (2008)
CF Font dels Capellans (2009)
UE Balconada (2010 i 2018)
CF Pare Ignasi Puig (2012, 2014 i 2016)
FC Pirinaica (2013)
Gimnàstic Manresa (2015, 2017 i 2024)
UE Sant Pau (2019, 2023, 2025)
CE Manresa (2021)

En categoria femenina:
Gimnàstic de Manresa (2019, 2021, 2023, 2024 i 2025)

Arxivat a: TORNEIG INTERCLUBS   FESTA MAJOR MANRESA 2026 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa desplega el dispositiu especial de seguretat de Festa Major
Solsona instal·la dos desfibril·ladors als polígons industrials
Dijous d'arrels a la Festa Major de Manresa
Ecologistes en Acció presenta al·legacions contra el projecte de línia elèctrica de 110 kV
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]