El CE Manresa mostra una bona imatge davant un exigent test de pretemporada davant l'Atlètic Lleida
El CE Manresa ha completat un assaig de molt nivell al Congost davant un Atlètic Lleida intens i físic.
El CE Manresa mostra una bona imatge davant un exigent test de pretemporada davant l'Atlètic Lleida. Foto: CEM

FUTBOL / Redacció/ Sergi Vázquez  
24/08/2026 10:14
 Els de casa han portat la iniciativa i la fluïdesa en el joc durant bona part del matx, creant les millors ocasions de perill i deixant sensacions molt positives en la posada a punt de l'equip.

Imatge sòlida i domini blanc-i-vermell

Després d'uns primers minuts de tanteig, el Manresa no ha perdut el temps per golejar primer. Al minut 14, Dani Ferrer ha aprofitat un refús de la defensa visitant després d'un centre per creuar la pilota al segon pal amb una definició impecable, fent impossible la fita del porter rival i posant l'1-0 al marcador. L'Atlètic Lleida ha intentat reaccionar mitjançant el joc directe i accions a pilota parada, penjant nombroses centrades i xutant fins a 8 córners a la primera meitat. Malgrat tot, la rereguarda manresana ha demostrat una solidesa monumental, destacant una intervenció providencial de Castro bloquejant una opció clara dels lleidatans. Els nostres han marxat al descans dominant la possessió i amb el control del ritme després d’uns minuts de domini lleidatà després de la pausa d’hidratació. Als pocs minuts de la represa (50'), l'equip visitant ha trobat l'empat des dels onze metres gràcies a un penal transformat per Dieste. A partir d'aquí, l'Atlètic Lleida ha buscat frenar el ritme de joc local amb contínues faltes i un desplegament molt físic.

Sergi Trullàs ha aprofitat el segon temps per repartir minuts i provar variants:
Minut 61: Han entrat Matheus, Aleix, Moha, Momoh i Tébar per Daouda, Pochito, Dani, Óscar i Oussama.
Minut 71: Han ingressat Jan, Saba, Ángel i Santi per Carlos, Castro, Olmedo i Bader.

Tot i el ball de canvis, les millors opcions per trencar l'empat han sigut de l’equip local.  Al minut 59, Óscar ha trencat la línia defensiva amb una gran desmarcada, però el porter visitant ha evitat el gol en l'un contra un. Més tard, al 86', una brillant assistència amb l'exterior de Moha ha deixat Santi Guzmán en posició immillorable, però novament el guardameta lleidatà ha evitat el gol. L'acció clau del partit, però, ha arribat a les darreries del matx amb una jugada clara i molt polèmica dins l'àrea del conjunt de Ponent: un defensa visitant, en un intent de rebutjar la pilota, ha impactat amb el peu directament a la cara del davanter Momoh. Una acció que hauria hagut de ser assenyalada com a penal, però que l'àrbitre, castiga finalment amb falta de l’equip local. Bona prova del CE Manresa contra un rival amb molta qualitat per continuar guanyant  ritme de competició i un futbol de qualitat, tot i que el resultat final ha quedat condicionat per aquesta decisió arbitral.

Arxivat a: CEM   ESPORTS   FUTBOL 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La moscada infantil omple de foc i fum la plaça Major de Manresa
Xàldiga busca la manera de recuperar el Correaigua a Manresa
El Casino Borràs dels anys seixanta reviu en una maqueta
Un centenar de persones participen en una nova edició de l'«Estiu en Gran»
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]