Tall al Saclosa i Cardenal Lluch, aquest dimarts, per la finalització dels treballs de reforç del paviment
La primera part de les obres en aquests dos vials es va fer entre el 5 i el 10 d’agost. Aquest dimarts, es faran els treballs d’asfaltatge per acabar l’actuació. La parada de Pompeu Fabra quedarà deshabilitada durant tot el dia.
Tall puntual al Saclosa i Cardenal Lluch, aquest dimarts, per la finalització dels treballs de reforç del paviment. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
18/08/2026 16:12
Aquest dimarts 18 d’agost es tallarà el trànsit de vehicles al tram del carrer Cardenal Lluch —entre plaça Independència i Pompeu Fabra— i al tram del Saclosa entre el carrer Bruc i la plaça Independència, on també es prohibirà l'estacionament, amb motiu de la finalització dels treballs de reforç del paviment d’aquests dos carrers.

La primera part de les obres en aquests dos vials es va fer entre el 5 i el 10 d’agost. Aquest dimarts, es faran els treballs d’asfaltatge per acabar l’actuació. Durant tot el dia, la parada de bus de Pompeu Fabra quedarà deshabilitada, fet que afectarà les línies de bus L1 Balconada, L2 La Parada, L3 Mion i L11 Centre Històric. Els busos de la L1, L2 i L3 que, des del carrer del Bruc baixen habitualment pel Saclosa per enllaçar amb Pompeu Fabra, baixaran pel carrer Era de l’Esquerra, on a l’alçada del número 9 s’ha habilitat una parada provisional per aquestes tres línies. És una parada ja existent del bus discrecional molt propera a la par ada del Pompeu Fabra, que servirà per aquests dies d’obres.

En el cas de la L11 Centre Històric, s’elimina tant la parada de Pompeu Fabra com la de Bruc-Renaixença. Els busos d’aquesta línia, que habitualment pugen des del barri de Valldaura pel carrer del Bruc i baixen pel Saclosa per arribar a Pompeu Fabra, es desviaran cap a la Carretera de Cardona per continuar el seu recorregut. Per a més informació sobre el bus, es pot consultar l’app Bus Manresa i la pàgina web www.manresabus.com. També es poden fer consultes al telèfon 93 875 71 50.

Pel que fa als pàrquings, l’accés al Catalònia es farà pel carrer Era de l’Esquerra i la sortida pel Cardenal Lluch i Pompeu Fabra, mentre que l’accés al SAM s’haurà de fer des del tram del Cardenal Lluch més proper al Passeig Pere III. Els vehicles hauran d’entrar per la plaça Neus Català i passar pel lateral del Passeig (costat Casino) per entrar al Cardenal Lluch i accedir al pàrquing. Per aquest motiu, es prohibirà l'estacionament de motocicletes i es retiraran les pilones d’aquest tram del Cardenal Lluch.

Arxivat a: TREBALL DE PAVIMENT   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Malestar a les Escodines per l’acumulació de deixalles a les Escodines
Miki Núñez, cap de cartell de la Nit de l’Empalme de la Festa Major de Cardona
La Festa Major de Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de celebració
Abril i Arnau Sanllehí clouen la temporada de trial en bicicleta competint a nivell internacional
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]