Camerata Granados porta ‘Una nit a l’òpera’ al 45è Cicle de concerts d’estiu de Solsona
Les entrades ja són a la venda a un preu popular a l’app Solsona 24/7.
El programa farà un recorregut per àries de compositors com Verdi, Mozart, Rossini, Bizet, Délibes i Offenbach, entre d’altres.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vázquez  
06/08/2026 11:34
El 21 d’agost, el teatre comarcal de Solsona acollirà una vetllada amb algunes de les àries més emblemàtiques del repertori líric, interpretades per Camerata Granados. Avui s’han posat a la venda les per al concert Una nit a l’òpera. L'espectacle s'emmarca en el 45è Cicle de concerts d'estiu de Solsona, coorganitzat per la regidoria de Cultura de l’Ajuntament i l’Orfeó Nova Solsona. Aquesta cita, que tanca el cicle de concerts, reunirà les sopranos Tània Matas i Ana Arias i el baríton Iago Garcia sota la direcció de Pau Romero-Andreu, en una proposta dedicada a alguns dels títols més representatius de la història de l’òpera.

Des de Mozart fins a Bizet 
El programa farà un recorregut per àries de compositors com Verdi, Mozart, Rossini, Bizet, Délibes i Offenbach, entre d’altres, amb l’objectiu d’acostar el gran repertori líric al públic i, alhora, donar a conèixer noves veus que ja han participat en produccions operístiques de l’Auditori de Barcelona, el Palau de la Música Catalana o el Gran Teatre del Liceu.
 
Camerata Granados és una formació resident de l’Auditori Municipal Enric Granados de Lleida i la integren majoritàriament joves músics de la demarcació que cursen o han finalitzat els estudis superiors d’interpretació. Impulsada pel director d’orquestra Pau Romero-Andreu, combina l’excel·lència artística amb la voluntat d’oferir oportunitats professionalitzadores als nous talents. Des de la seva creació, la primavera del 2022, ha produït catorze espectacles propis i ha col·laborat amb cors, solistes i institucions musicals d’arreu del país.
 
Les entrades, al preu popular de 5 euros, es poden comprar des d’avui a l’app Solsona 24/7 a l’enllaç https://portal.wetown.app/solsona/tickets/882. La venda anticipada per internet romandrà oberta fins al dia 21 a les dues de la tarda, mentre que la taquilla del teatre comarcal obrirà una hora abans de l’inici del concert per adquirir les localitats que quedin disponibles.
 
Mitjançant la Butaca solidària, l’Ajuntament reserva deu entrades d’Una nit a l’òpera per a usuaris d’entitats socials de Solsona. La iniciativa, estrenada aquest estiu, vol fomentar l’assistència als concerts i espectacles de persones de vulnerabilitat social o econòmica i garantir l’accés universal a la cultura.

Arxivat a: SOLSONA  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]