El CE Manresa ja coneix els rivals del seu retorn a Segona
El CE Manresa ja sap quins seran els seus adversaris en la temporada del retorn a Segona Federació.
El CE Manresa ja coneix els rivals del seu retorn a Segona. Foto: Jordi Preñanosa

FUTBOL / Redacció/ Sergi Vázquez  
28/06/2026 21:07
L'equip entrenat per Sergi Trullàs ha quedat enquadrat al Grup Segon, una competició formada per divuit equips de Catalunya, Aragó, Navarra i La Rioja. Els manresans compartiran grup amb set representants catalans. Entre ells destaquen els filials del FC Barcelona, el RCD Espanyol i el Girona FC, a més de conjunts consolidats de la categoria com el Terrassa, el Reus i l'Olot. La presència de diversos equips filials converteix el grup en un dels més competitius de la categoria. Tot i això, el CE Manresa afronta el repte amb il·lusió després d'aconseguir l'ascens i amb l'objectiu de consolidar-se novament al futbol estatal. Paral·lelament, el club continua treballant en la planificació de la plantilla. En les darreres hores ha confirmat l'arribada del lateral esquerre Ivan Tébar, que es converteix en una de les noves incorporacions per reforçar el projecte esportiu de cara al nou curs.

Arxivat a: CEM   ESPORTS   FUTBOL 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Comencen les obres per connectar l'Avinguda de l'Esport amb el sud de la ciutat i el Passeig del Riu
Sant Joan de Vilatorrada serà la 37a ‘Ciutat Gegantera’ de Catalunya
Obres de millora dels sanitaris de l’escola Monsenyor Gibert
Reforç a l'estiu dels serveis i recursos per abordar les violències masclistes i LGBTI-fòbiques
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]