El Covisa Manresa ha fet oficial la incorporació de David Terrats
El Covisa Manresa ha fet oficial la incorporació de David Terrats de cara la propera temporada.
El Covisa Manresa ha fet oficial la incorporació de David Terrats.

FUTBOL / Redacció/ Sergi Vázquez  
26/06/2026 22:00
 El porter terassenc es converteix en el segón jugador juvenil en ascendir al Primer equip i formarà dupla amb el santpedorenc Marc Cella.  Terrats va iniciar-se al Gonzalez Serra de la seva ciutat natal per fer després el pas a la secció de futsal del Terrassa FC. Al 2022 va aterrar a la capital del Bages en edat Cadet i després d'uns anys al juvenil nacional li ha acabat arribant l'oportunitat d'estar al primer equip.  La de Terrats s'uneix a les de Terri, Eudald Ripolled, Ian Herrerias, Didac Martinez, Marc Hermosel i Pol Lopez a l'espera d'acabar de tancar la plantilla. 

Arxivat a: COVISA MANRESA   ESPORTS   FUTBOL 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]