L'esdeveniment tindrà lloc de les 7 de la tarda i fins a la mitjanit i oferirà als assistents una àmplia selecció de tapes i vins de proximitat en una vetllada pensada per gaudir de la gastronomia, la cultura del vi i el bon ambient. La jornada estarà amenitzada amb música en directe a càrrec de Clara Oliveres i Els Bingueros, que aportaran ritme i entreteniment durant tota la nit.
Els tiquets es poden adquirir anticipadament en dues modalitats: 27 euros, que inclouen 3 copes de vi i 4 tapes. 15 euros, que inclouen 1 copa de vi i 2 tapes.
La venda anticipada de tiquets es pot fer als establiments següents: Nou Celler, Forn de Cabrianes, Ca la Belén, Klam Restaurant, Delicious, Can Ladis, Cantegrill, Restaurant El Casino de Sant Fruitós de Bages i també a la botiga Pata Negra de Manresa. El mateix dia de l'esdeveniment també es podran adquirir tiquets fins a esgotar existències. El 7 de Tapes i 7 de Vins està organitzat pel Nou Celler i compta amb el suport de l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages, consolidant-se any rere any com una proposta de referència per promocionar els productes i establiments locals. |