El manresà Oriol Marsinyach disputarà el Mundial Sub-20 amb la selecció espanyola
El jugador manresà Oriol Marsinyach ha estat convocat amb la selecció espanyola Sub-20 per disputar el World Rugby U20 Championship, la màxima competició internacional de la categoria.
El manresà Oriol Marsinyach disputarà el Mundial Sub-20 amb la selecció espanyola.

RUGBI / Redacció/ Sergi Vázquez  
26/06/2026 09:03
Espanya debutarà aquest dissabte a les 18.30 h davant Austràlia, en el primer partit de la fase de grups d'un torneig que reuneix les millors seleccions juvenils del món. Marsinyach formarà part del combinat estatal en una competició d'altíssim nivell, convertint-se en un dels representants del rugbi bagenc en l'escenari internacional més important de la categoria. L'Oriol va formar de les categories base del Manresa Rugby Club durant els seus primers anys en aquest esport, des d'el Manresa rugby club volem felicitar-ho per aquesta convocatòria i desitjar-li molta sort en aquesta nova experiència amb la selecció espanyola.

Arxivat a: RUGBY   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La darrera fase de les obres per transformar el carrer Guimerà arrencarà el dimarts 30 de juny
Treballs de Ferrocarrils de la Generalitat per millorar el Túnel de Santa Clara
Tornen els contacontes als barris de Solsona
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]