Els grups participants en el Concert d’Estiu van ser l’Aula Infants, Cors, Orquestra Diabòlica, Els Inflats, Percorda, Combo Infantil i Coral Sòrissons. Es tracta d’un nou format en aquesta tradicional cloenda de les activitats lectives. La directora de l’Escola Municipal de Música, Sílvia Vinadé, va agrair el treball de l’alumnat i el suport de les famílies, el professorat i les institucions que fan possible l’activitat del centre.
Durant el Concert d’Estiu de l’Escola Municipal de Música es va anunciar el veredicte del concurs per a la portada del programa de la Festa Major, convocat entre l’alumnat de les escoles de Súria. L’anunci del veredicte i el lliurament dels guardons va anar a càrrec de representants del Consell Municipal dels Infants. L’organització del Concert d’Estiu va anar a càrrec de l’Escola Municipal de Música i l’Ajuntament de Súria, amb el suport de la Diputació de Barcelona. |