Els sub16 es proclamen campions catalans
La formació sub16 de l'Avinent Manresa es va proclamar campiona de Catalunya de clubs al imposar-se amb autoritat en el Campionat de Catalunya de clubs que es va disputar dissabte en les pistes d'atletisme de Castellar del Vallés.
Els sub16 es proclamen campions catalans. Foto: CAM

ATLETISME / Redacció/ Sergi Vázquez  
24/06/2026 11:18
Els manresans van repetir titol catala que ja havien conquerit a l'hivern en la pista coberta. El podi va quedar: AVINENT MANRESA (103 punts), UNIÓ COLOMENCA Atletisme (97), L'HOSPITALET ATLETISME (91) fins a 8 clubs classificats.  Cinc victòries manresanes van avalar el triomf de l'equip. El migfondista ARNAU PIQUÉ es va imposar en els 1000 metres llisos amb 2'47"59 (MMP), ORIOL HUCH en els 3000 metres llisos amb 10'13"48, HUGO GALLARDO en els 100 metres tanques amb 13"82 , alhora Rècord dels Campionats, el marxador PERE AUGÉ en els 3000 metres marxa amb 15'31"84 i el quartet de 4x300 (Augé-Piqué-Huch-Fernández) imposant-se amb 2'42"77. 

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLETISME 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]