El Cat Central Sub14, subcampió de la Segona Divisió del Campionat d’Espanya a Valladolid
L'equip Sub14 del Cat Central es va proclamar aquest cap de setmana subcampió de la Segona Divisió del Campionat d'Espanya disputat a Valladolid, després de completar un torneig de gran nivell i competir fins a la final davant alguns dels millors equips estatals de la categoria.
El Cat Central Sub14, subcampió de la Segona Divisió del Campionat d’Espanya a Valladolid.

RUGBI / Redacció/ Sergi Vázquez  
12/05/2026 08:13
El conjunt català va signar una fase de grups impecable dissabte, amb tres victòries consecutives que van confirmar el bon moment de l'equip. El Cat Central es va imposar al València RC per 31-0 en el debut, va superar el RC Jaén per 36-10 i va tancar la jornada amb una nova victòria davant el Paracuellos RU per 29-5.

Ja diumenge, el Cat Central va afrontar les semifinals contra el CR Rugby Escoriones de Granada, en un partit molt complet que va acabar amb una contundent victòria per 27-0 i la classificació per a la gran final. En el partit decisiu, l'equip es va enfrontar al CR Málaga, un dels conjunts més potents del torneig i tercer classificat de la Primera Categoria andalusa aquesta temporada. La final va ser molt disputada, però les baixes acumulades per lesió al llarg del campionat i el potencial físic del conjunt andalús van acabar decantant el marcador per 17-5 a favor del Málaga.

Malgrat la derrota a la final, el subcampionat confirma el gran nivell de la base del Cat Central i posa en valor la feina feta durant tota la temporada tant pels jugadors i jugadores com pel cos tècnic. L'equip tanca així una actuació excel·lent en competició estatal i consolida el bon moment del rugbi formatiu del club.

Arxivat a: RUGBY   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Totes les finals del Play-off d'ascens avui en directe a Esport Central
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]