Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
En el Campionat d'Espanya de 10000mll en pista disputats a Mahó, l'atleta d'Avinent Manresa GONÇALO JOSÉ SOUSA es va proclamar subcampió d'Espanya sub23, al entrar segon amb un temps de 30'28"76 (MMP).
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll. Foto: CAM

ATLETISME / Redacció/ Sergi Vázquez  
11/05/2026 17:22
Per altra banda, la seva companya de club ANNA ARTERO va ocupar la quarta posició sub23 en la cursa femenina amb un temps de 35'59"14.  Els atletes van haver d'afrontar les curses amb un fort vent que va impedir asolir millors registres.

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLETISME 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Totes les finals del Play-off d'ascens avui en directe a Esport Central
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]