Persones usuàries d'AMPANS han visitat residències de gent gran per entregar, en mà, les roses
Aquesta iniciativa, que va començar fa sis anys, és possible gràcies a la complicitat de les residències i d’una vintena d’empreses del territori que hi col·laboren. Enguany, s’han pogut repartir més de 2.000 roses a una trentena de residències i centres de dia.
Un any més, persones usuàries d'AMPANS han visitat residències de gent gran per entregar, en mà, les roses de Sant Jordi.

ACTUALITAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
25/04/2026 16:17

Les persones del servei de centre ocupacional i els joves del FAR, l’escola de Noves Oportunitats a la Catalunya Central, han estat les encarregades de fer-ne l’entrega, en una acció que emociona i acosta generacions. “És un gest senzill,però carregat de sentit. Un moment per mirar-se als ulls, reconèixer-se entre generacions i compartir instants que deixen empremta”, explicava una de les professionals d’AMPANS que acompanya les persones usuàries i els joves protagonistes d’aquesta activitat.


Arxivat a: AMPANS   SANT JORDI 2026 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



En marxa oficines d'atenció ciutadana mòbils per acostar els serveis públics a 26 municipis
Manresa impulsa el programa 'Que l'edat no et limiti'
Tres docents de la Facultat de Ciències Socials
Una trentena d’empresaris participen en el primer Esmorzar Empresarial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]