El Kursaal celebra 7.000 dies de la reinauguració amb l’espectacle ‘Gota’ de Txema Muñoz
Encara hi ha disponibles algunes invitacions per veure aquest muntatge de màgia des del clown i sense paraules.
El teatre Kursaal celebra 7.000 dies de la reinauguració de l’equipament amb l’espectacle ‘Gota’ de Txema Muñoz.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
20/04/2026 11:05
Amb un espectacle de màgia i clown el teatre Kursaal de Manresa celebrarà, demà dimarts 21 d’abril al pati del teatre, els 7.000 dies de la reinauguració de l’equipament. Serà amb el mag Txema Muñoz i el muntatge ‘Gota’, una peça artística que convida a reflexionar sobre l’aigua i la responsabilitat de protegir aquest recurs tan preuat.

L’equip del Kursaal i d’El Galliner -l’associació que va impulsar la recuperació de l’equipament l’any 1995 i que es fa càrrec de la programació estable del teatre- celebraran aquesta xifra simbòlica amb aquest espectacle de carrer que es podrà veure a les 19h. Queden poques invitacions disponibles, que es poden recollir a les taquilles del teatre i per internet a www.kursaal.cat. L’aforament de la grada que s’instal·larà al pati és limitat, i per això només es poden agafar 2 invitacions per persona. A part d’aquesta funció oberta al públic en general, hi haurà dues funcions matinals el mateix dia 21 d’abril a les 10 h i a les 11 h, adreçades a alumant de cicle mitjà de Primària.

L’espectacle amb el qual el Kursaal celebrarà els 7.000 dies és una creació d’Yves Sheriff i Txema Muñoz, sota la direcció de Leandre Ribera. A ‘Gota’, unes gotes imaginàries es converteixen en ritmes constants de sorpresa, revelant una coreografia d’imaginació i fantasia que porta aquesta creativitat a jugar amb l’absurd. Una tassa que apareix, un fluir de monedes inquietes i culleres que no deixen de sorgir a borbolls de les butxaques. Sota un sostre de núvols, al carrer un cubell recull l’aigua que no cau del cel. La pluja ha desaparegut i ara només ens queda el record on la ficció i la màgia es capbussen en un degoteig constant d’enganys teatrals.


 

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]