L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor posa en marxa una nova iniciativa participativa amb l’objectiu de recollir les opinions, idees i inquietuds dels veïns i veïnes del barri.
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya.

ACTUALITAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
20/04/2026 08:08
Aquesta acció es durà a terme a través d’una campanya a les xarxes socials, així com mitjançant la distribució de flyers i pòsters als locals i comerços de la zona. La proposta es basa en tres preguntes clau que permetran obtenir una radiografia real de les necessitats i oportunitats del barri. Amb les respostes recollides, l’entitat podrà establir una primera línia de treball i traslladar les demandes a les administracions i competències corresponents. Les preguntes plantejades són les següents: • Tens alguna idea per millorar el barri? Comparteix-la amb nosaltres! Explica la teva idea i descriu la teva aportació amb el màxim detall possible.

Has detectat algun problema al barri? Ajuda’ns a identificar-lo. Explica què passa. • Tens alguna proposta concreta per dinamitzar o millorar el barri? Detalla la teva proposta: què vols fer, com i amb quin objectiu. TAULES VEÏNALS DINAMITZADORES D'altra banda, molt aviat, es posaran en marxa taules veïnals dinamitzadores, que es desenvoluparan conjuntament amb el PDC (Pla de Desenvolupament Comunitari), amb l’objectiu de generar espais de participació activa, impulsar iniciatives i treballar de manera col·laborativa en projectes engrescadors per al barri. Amb aquesta iniciativa, l’Associació reafirma el seu compromís amb la participació ciutadana, posant el focus en escoltar directament la veu dels veïns.

Arxivat a: CARRETERA SANTPEDOR  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
Desdoblament de la C-55: comencem el camí per esmenar un dèficit històric al Bages
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]