El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
El proper diumenge 26 d’abril el Teatre Casal Cultural acollirà la projecció de Mi amiga Eva, l’últim treball del director català Cesc Gay, reconegut amb el Premi Gaudí al millor guió.
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
19/04/2026 09:42
La pel·lícula també ha estat nominada als Premios Feroz i als Premis Goya, consolidant-se com una de les produccions destacades de l’any. Amb el seu segell inconfusible, Cesc Gay presenta una història coral protagonitzada per personatges terrenals i propers, amb diàlegs imaginatius i eloqüents que connecten directament amb l’espectador.

L’Eva és una dona de 50 anys, casada des de fa més de vint anys, amb dos fills adolescents i una vida aparentment estable. Després d’un viatge de feina a Roma, pren consciència que vol tornar a enamorar-se abans que sigui massa tard. En tornar a Barcelona, decideix divorciar-se i capgirar completament el rumb de la seva vida. Comença així una nova etapa com a dona soltera, oberta al joc de la seducció i al romanç. Però aviat descobrirà que iniciar un nou camí a la recerca d’un sentiment autèntic és molt més complex del que havia imaginat.

La projecció serà a 2/4 de 7 de la tarda. Les entrades es poden adquirir a partir de 3 euros AQUÍ.

Arxivat a: CICLE GAUDÍ   SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
El Sistema d'Emergències Mèdiques posa en marxa més de 1.600 noves ambulàncies a Catalunya
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]