Núria Picas omple el Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós
El Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages s’ha omplert per escoltar la ultrafondista Núria Picas en la seva conferència motivacional “Ara o mai”, un acte solidari destinat a recaptar fons per a la investigació contra el càncer.
Núria Picas omple el Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
11/04/2026 13:47
Durant la seva intervenció, Picas ha fet un recorregut per la seva trajectòria esportiva, des dels inicis amb la cursa de Cavalls del Vent fins a l’actual Ultra Pirineu. Ha compartit experiències d’èxit, però també moments difícils, com la lesió de l’astragal, explicant com afronta els entrenaments, l’alimentació i el treball mental necessari per competir al màxim nivell. També ha tingut un record emotiu per a Emma Roca, traspassada a causa d’un càncer. La seva retirada a l’Ultra Trail del Mont Blanc el 2015 va ser un cop dur, però, tal com ha destacat, li va aportar grans aprenentatges que la van portar a treure’s l’espina i guanyar la prova l’any 2017.

L’acte ha estat obert per l’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, que ha donat pas a l’oncòloga Mariona Fígols. La doctora ha posat en valor la importància de l’activitat física abans, durant i després de la malaltia. La presentació ha anat a càrrec del periodista Pau Brunet. La cloenda ha estat protagonitzada per Sergi Canal, fill d’Albert Canal, exnedador i jugador olímpic de waterpolo, i ànima del gimnàs Nat’s, que va morir el gener de 2025. Canal ha volgut agrair la solidaritat dels assistents i les donacions destinades a la lluita contra el càncer. Tota la recaptació de les entrades es destinarà íntegrament a la investigació contra el càncer. Les persones interessades encara poden fer donatius al gimnàs Nat’s o a través de Bizum al número 648 10 24 23 amb el concepte “Donatiu 9 d’abril”. Aquesta iniciativa ha estat impulsada per Nat’s, el programa de Mecenatge d’Althaia i l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El festival Batecs escampa la dansa per Manresa
La Cambra de Comerç celebrarà el 120è aniversari portant els Premis Cambra a la Fàbrica Nova
Zenobita edicions publica Manresa, espais perduts 2, de Francesc Comas
Els Premis Crítica «Serra d'Or» celebren la seva 60a edició amb l'Abadia de Montserrat com a escenari
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]