Navarcles inicia la rehabilitació energètica de l’Ajuntament
Navarcles inicia el projecte de rehabilitació energètica de la seva Casa Consistorial.
Navarcles inicia la rehabilitació energètica de l’Ajuntament.

NAVARCLES / Redacció/ Sergi Vázquez  
02/04/2026 10:45
La Diputació de Barcelona ha presentat a l’Ajuntament de Navarcles un projecte executiu per a la rehabilitació energètica de l’edifici de la Casa Consistorial del municipi. Aquesta iniciativa té com a objectiu principal millorar l’eficiència tèrmica de l’edifici mitjançant la renovació del sistema de climatització i la instal·lació de sistemes de ventilació adequats.

El projecte proposa diverses modificacions, com el canvi de les fusteries, la instal·lació d’aïllament tèrmic a la coberta i la implementació de filtres solars en les finestres exposades al sol. També s’incorpora un sistema de renovació d’aire amb recuperació de calor per a una millor qualitat de l’aire interior. A més, s’optimitzaran els espais per augmentar el confort dels usuaris.

Aquesta actuació respon als Objetius de Desenvolupament Sostenible (ODS), específicament l’ODS 5 en matèria d’igualtat de gènere, l’ODS 11 que promou ciutats sostenibles, i l’ODS 13 que fa referència a l’acció climàtica, demostrant l’aposta de la Diputació de Barcelona per un futur més sostenible.

Arxivat a: NAVARCLES   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa consolida el desplegament de la nova ordenança de patinets
La Plana de l'Om acollirà una exposició sobre els 30 anys de cooperació internacional
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]