Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Més de 500 persones van participar en la quarta edició de la Diada Esportiva Universitària de Manresa, que es va celebrar a la zona esportiva del Congost i que un any més va reunir estudiantat, docents i personal d’administració i serveis de les institucions organitzadores: Ajuntament de Manresa, UManresa-FUB, UPC Manresa i Joviat.
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària

UMANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
27/03/2026 14:12
 La jornada consolida la creixent implicació de la comunitat universitària amb una convocatòria que combina esport, salut i relació entre centres, i segueix la tendència de participació a l’alça que ja es va evidenciar en l’edició de l’any passat. En aquesta ocasió, la Diada va reunir 442 esportistes, 62 equips i 50 persones d’organització.

Una edició amb novetats i activitat ininterrompuda

L’edició d’enguany va incorporar noves propostes, com la cursa de resistència i les sessions de ioga, que es van sumar a les activitats dirigides i als tornejos d’equips de futbol 7x7, bàsquet 3x3, vòlei, petanca i pickleball. Des de primera hora del matí i fins al migdia, les instal·lacions del Congost es van omplir d’activitat esportiva protagonitzada per les comunitats universitàries de la ciutat.

Guanyadors i guanyadores de les competicions

Pel que fa als resultats esportius, la cursa de resistència la van guanyar Carles Reposo i Gisela Carrion, en les categories masculina i femenina, respectivament. En els esports d’equip, el torneig de bàsquet 3x3 va tenir com a vencedor el conjunt Quercus Team 2, mentre que en la competició de pickleball l’equip Pickle FUB va imposar-se amb solvència. La modalitat de petanca va tenir com a equip guanyador Upetan, i el torneig de futbol 7x7 va ser per a Yayo Vallecano. En vòlei, l’equip Bicho SIUUU va aconseguir la primera posició.

Un espai per fer comunitat

Més enllà de l’àmbit esportiu, la jornada va tornar a posar en valor la col·laboració entre institucions i el compromís compartit de promoure un estil de vida actiu i saludable. La bona resposta de participants i equips reforça la voluntat de seguir consolidant Manresa com a ciutat universitària dinàmica i cohesionada.

Arxivat a: DIADA ESPORTIVA UNIVERSITÀRIA   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
Rajadell recupera la seva memòria col∙lectiva en un llibre
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]