El col·legi l’Ave Maria celebra la setmana cultural sobre Antoni Gaudí
L'escola l’Ave Maria va celebrar la setmana cultural sobre Antoni Gaudí. Durant quatre dies, tot l'alumnat va participar en diverses activitats artístiques per commemorar el centenari de la seva mort.
El col·legi l’Ave Maria celebra la setmana cultural sobre Antoni Gaudí.

ACTUALITAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
22/03/2026 20:41
L’alumnat de Cicle Superior i ESO vam visitar la Sagrada Família, Cicle Mitjà va fer una sortida a La Pedrera i els més petits van anar a la Colònia Güell. La resta de dies vam conèixer la figura de Gaudí, les seves obres més conegudes, vam experimentar amb la llum i els vitralls i vam crear formes diverses amb la tècnica del trencadís. Ha estat una setmana per aprendre sobre el gran arquitecte, per deixar lliure la creativitat dels infants i joves de l’escola i per descobrir que la natura va ser la gran mestra inspiradora del llenguatge de Gaudí.

Arxivat a: AVE MARIA   ESCOLA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]