L’Ajuntament adequarà una nau al polígon de la Bòbila
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages adequarà una nau de titularitat municipal situada al carrer Lleida, al polígon de la Bòbila, amb l’objectiu de destinar-la a magatzem de la brigada municipal.
L’Ajuntament adequarà una nau al polígon de la Bòbila.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
14/03/2026 09:00
El projecte preveu la reforma i adaptació d’aquest espai per garantir-ne la funcionalitat, la seguretat i el compliment de la normativa vigent. L’actuació contempla una intervenció tant a l’interior com a l’exterior, que inclourà la reforma interior dels espais, la substitució de la coberta i la renovació de les instal·lacions d’aigua i electricitat, així com la millora dels accessos. L’objectiu és adaptar l’espai a les necessitats operatives de la brigada municipal.

Aquest nou equipament permetrà disposar d’un espai adequat per a l’emmagatzematge del material municipal, facilitant-ne la conservació i la preparació per a la seva distribució o utilització per part de les diferents unitats municipals. Actualment, aquest espai ja s’utilitza com a dipòsit de diversos materials municipals, però l’estat de conservació de l’edificació no permet fer-ne un ús òptim ni en les condicions adequades.

El pressupost d’execució de les obres és de 319.000 euros, 150.000 euros dels quals es finançaran amb una subvenció de la Diputació de Barcelona canalitzada per Junts per Sant Fruitós. Es preveu que els treballs s’executin en un termini de tres mesos. Amb aquesta actuació, l’Ajuntament vol millorar les instal·lacions destinades als serveis municipals i optimitzar la gestió i l’organització dels recursos materials, garantint espais més segurs, funcionals i adequats per al treball de la brigada municipal.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa portarà al Ple l'aprovació definitiva de la nova ordenança de patinets
El Consell Comarcal del Bages tanca el cicle de tallers “Àvies del segle XXI”
El CN Manresa Fibracat es va imposar al combinat de clubs gironí
Pau Gros, fill de Marcel Gros, acaba de publicar a You Tube una entrega
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]