El Covisa Manresa suma dos jugadors més com a campions d´Espanya amb la Selecció Catalana
En aquesta ocasió han estat els infantils Adrià Lou i Martí Escriu en la categoria sots 14 masculina a l´estatal que s'ha celebrat a El Puerto de Santa Maria, localitat de la provincia de Cádiz.
El Covisa Manresa suma dos jugadors més com a campions d´Espanya amb la Selecció Catalana.

FUTBOL / Redacció/ Sergi Vázquez  
09/03/2026 21:56
En la final s'ha imposat a la Comunitat de Murcia per 4 gols a 2. Aquesta temporada Covisa Manresa suma un total de set integrants amb títol després de les recentment campiones Urgell i Aneu Isern amb la sots 16, Jana Ruiz, Ariadna Lavilla i Laia Verdaguer amb la sots 14. En la categoria sub 16 masculina Covisa Manresa no ha pogut aportar jugadors ja que els dos convocats s'ha lesionat prèviament al campionat que també s'ha fet a Cadiz. Aquest seleccionat ha estat eliminat a semifinals. 

Arxivat a: COVISA MANRESA   ESPORTS   FUTBOL 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]