Sant Fruitós inverteix prop de 5 MEUR en nous projectes
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha destinat aquest 2025 un total de 4.739.000 euros a inversions en nous projectes i actuacions de manteniment i millora de l’espai públic i dels equipaments municipals.
Imatge d'arxiu de les obres del nou pavelló municipal.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
05/03/2026 12:50
El gran gruix de la inversió del 2025 ha estat per a la construcció del segon pavelló d’esports, amb una dotació de 3.300.000 euros, un nou equipament que permetrà ampliar l’oferta esportiva i alhora dotar a l’escola Pla del Puig d’un gimnàs. En l’àmbit de la via pública, s’han impulsat diverses actuacions de reordenació viària, pavimentació i millora de l’accessibilitat a diferents punts del municipi, amb una inversió de 450.000 euros amb importants actuacions tant al nucli com a les urbanitzacions i als polígons industrials. Cal destacar també els 30.000 euros que s’han invertit en l’arranjament de diferents camins públics.

En matèria de medi ambient i sostenibilitat, s’han invertit 30.000 euros en la construcció de les noves àrees de residus a Pineda de Bages i les Brucardes, 150.000 euros en la compra de nous contenidors de residus i 7.000 euros en un nou punt de recàrrega per a vehicles elèctrics. A més, s’han destinat 20.000 euros a la millora de l’enllumenat públic, amb l’objectiu de fer-lo més eficient i sostenible.

L’Ajuntament també ha continuat invertint en equipaments esportius i espais de lleure per a l’activitat física amb un total de 240.000 euros en nous projectes i en millores dels equipaments ja existents, reforçant així l’aposta per l’activitat física al municipi. Sumo el paràgraf i  activitat física . Amb aquest conjunt d’inversions, Sant Fruitós de Bages continua avançant en la transformació i millora del municipi, apostant per uns espais públics de qualitat, uns equipaments moderns i uns serveis adaptats a les necessitats de la població. De cara aquest 2026, l’Ajuntament ha aprovat un pressupost que preveu destinar 2.200.000 euros a noves inversions, amb la voluntat de mantenir el ritme d’actuacions i continuar impulsant projectes estratègics per al municipi.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Una Anònima renovada s'obrirà a la ciutadania el cap de setmana del 21 i 22 de març
Pimec preveu un 2026 de creixement econòmic moderat a la Catalunya Central
Ple extraordinari a Calaf per aprovar obres de serveis per a la gent gran
El Club Tir Precisió Manresa 3r per equips de club en la Copa Federació BR-50 a Nàquera
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]