El Cicle RBLS torna aquest dijous al Kursaal amb 'JUMP'
L'actor que va saltar a la fama fent de Toni a la sèrie 'Polseres vermelles' indaga en els encerts i errors del seu passat.
El Cicle RBLS torna aquest dijous al Kursaal amb 'JUMP'.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
03/03/2026 15:09
La sala petita del teatre Kursaal acollirà aquest dijous, 5 de novembre (19h), l’obra de teatre ‘Jump’ de Marc Balaguer i Jaume Viñas que es podrà veure dins del Cicle RBLS (Rebels). Un muntatge en què Marc Balaguer (actor que es va donar a conèixer fent de Toni a la sèrie de TV3 'Polseres vermelles') es posa a la pell del nen petit que tots portem dins i que es jugava l’èxit del seu futur a la classe d’educació física amb la prova atlètica més injusta de la història: saltar el plínton.

Tota la vida ens han preparat per perseguir l’èxit, però ningú ens explica què fer si l'assoleixes. Ens ensenyen tant a evitar el fracàs que no ens adonem que aquests dos conceptes són dues cares de la mateixa moneda. La vida està plena d’obstacles, i estem obligats a prendre decisions que marquen el nostre camí. Quina culpa té el nen que vam ser d’allò que som ara?

Aquest és el repte del protagonista: descobrir els encerts i els errors del seu passat, enfrontant-se a les seves pors repassant els moments clau que l’han portat fins aquí per poder perdonar-se a sí mateix. ‘Jump’ és un diàleg intern entre la fantasia d’aquell nen que ho tenia tot per fer i la maduresa d’un jove que no pot escapar de l’èxit del seu passat. Les entrades per veure ‘Jump’ tenen un preu de 15€ (6€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet a www.kuraal.cat.

RBLS a Manresa

És el cicle de programació d’El Galliner per acostar el teatre als joves a partir de 16 anys, iniciat fa dos anys a Manresa. Aquest cicle s’ha creat seguint l’estela del Festival RBLS, nascut a Barcelona l'any 2017 impulsat per la periodista i emprenedora cultural Carme Tierz i que té per objectiu acostar el teatre als/les joves a partir dels 15 anys. Encomanar-los la passió i l’amor per aquest art, descobrir-los muntatges arriscats, engrescadors, que connectin amb els seus interessos i inquietuds. Fer-los protagonistes d’un esdeveniment fet a la seva mida.

Arxivat a: CICLE RBLS   KURSAAL   CULTURA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Un BAXI Manresa amb coratge derrota el Tenerife al Congost
Afectacions de trànsit per treballs de la Generalitat al Pont de Sant Francesc
El femení del CN Manresa Fibracat va aconseguir una victòria
S’obre el termini per sol·licitar el Bo de Lloguer Jove
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]