Les locals van començar amb molta intensitat i pressió, dominant els primers quinze minuts i mantenint el joc a camp contrari, sense que les espartanes superessin la línia de mig camp. Tot i aquest bon inici, el CR Spartans va saber aprofitar les seves oportunitats i va marxar al descans amb un 0-26 favorable.
A la represa, tot i encaixar dues marques més, el Cat Central va reaccionar amb una molt bona actitud. Maria Sort va anotar el primer assaig local, transformat per Virginia Arranz, que va completar un gran partit amb el peu. Ja a l'últim minut, Cristina Elié va sumar una nova marca, novament transformada per Arranz, demostrant que l'equip no va abaixar els braços en cap moment. Malgrat la superioritat visitant en les melés, el conjunt va mostrar caràcter i capacitat de reacció fins al final.
SÈNIOR MASCULÍ El Manresa RC va perdre per 21 a 40 davant el Rinyoles RC al Congost, en partit corresponent a la Segona Catalana masculina. Els visitants van sortir amb més ritme i continuïtat, aprofitant errades defensives i en la presa de decisions dels locals. Tot i això, el Manresa va saber mantenir-se dins del partit i va anotar al minut 8 per mitjà d'Isaac Majos. Abans del descans, al minut 38, Ton Bardina va tornar a escurçar diferències, i just a l'inici de la segona part (minut 42) Guifré Viana va culminar una nova acció ofensiva. Totes tres marques van ser transformades per Bernat Santamaria. Amb el marcador ajustat en diversos moments, el Rinyoles va saber gestionar millor els seus atacs en el tram final i ampliar diferències fins al 21-40 definitiu.
FORMACIÓ
Sub18 El Cat Central Sub18 va perdre per 19 a 31 davant el BAD/ALE/CAB en partit de Tercera Catalana disputat a Vic. L'equip va completar una molt bona primera part, mantenint avantatge al marcador, però a la represa el rival va capgirar el resultat. Tot i la derrota, es confirma la millora competitiva respecte a la primera volta de la lliga.
Sub16 Gran victòria del Sub16 per 66 a 21 davant el Sengeieg Blanc en el partit ajornat disputat a Vic. El Cat Central va dominar des de l'inici amb determinació i bon joc col·lectiu, deixant el partit pràcticament sentenciat abans del descans.
Sub14 El Sub14 visitava el camp del líder amb l'objectiu d'assaltar el primer lloc de la classificació. L'equip va començar amb molta empenta i va anotar dues marques en els primers minuts, però el conjunt local va saber reaccionar i va acabar decidint un partit molt competitiu que es va mantenir obert fins als darrers minuts.
Escola Els més petits del club van participar en una trobada a Torroella, en una nova jornada de rugbi formatiu i convivència. Cap de setmana complet amb competició en totes les categories i una nova mostra del compromís i creixement del club. |