La Policia Local realitza una campanya de control del consum d’alcohol i drogues al volant
La Policia Local durà a terme, del 12 al 18 de febrer, una campanya de control i vigilància de la conducció sota els efectes de l’alcohol i les drogues, amb la realització de controls preventius en diferents punts del municipi.
La Policia Local realitza una campanya de control del consum d’alcohol i drogues al volant.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
09/02/2026 13:22
Aquesta actuació s’emmarca dins d’una campanya coordinada pel Servei Català de Trànsit, amb la participació de les policies locals de Catalunya, i té com a objectiu principal reduir la sinistralitat viària, tant pel que fa al nombre d’accidents com de víctimes. De manera més específica, la campanya vol prevenir i detectar el consum d’alcohol i substàncies estupefaents entre les persones conductores, identificar els casos amb resultats positius en els tests corresponents i adoptar les mesures correctores adients.

Les conductes prioritàries d’actuació seran la conducció amb una taxa d’alcohol superior a la permesa, la presència de drogues a l’organisme, la negativa a sotmetre’s a les proves de detecció quan sigui obligatori, així com totes aquelles accions que comportin situacions de risc per a la resta d’usuaris de la via.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]