La Biblioteca acull l’exposició “Empremtes de vi, entre l’ànima i la natura”
La Biblioteca acull fins al pròxim 31 de gener l’exposició “Empremtes de vi, entre l’ànima i la natura”, una mostra artística de Marta Arañó (Tinta i Vi) que convida el públic a descobrir el vi com a element d’expressió creativa i emocional.
La Biblioteca acull l’exposició “Empremtes de vi, entre l’ànima i la natura”.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vázquez  
16/01/2026 09:41
L’exposició forma part de la programació de Biblioteques amb DO, un projecte que promou la cultura del vi i el territori a través de propostes culturals diverses a les biblioteques públiques. Les obres de Marta Arañó estan creades amb tinta i vi, una tècnica singular que utilitza el vi com a pigment i que aporta textures, tonalitats i matisos orgànics a cada peça, fent que cada obra sigui única i estretament vinculada al territori d’origen. L’exposició es pot visitar a la Biblioteca de Sant Fruitós de Bages dins del seu horari habitual i està oberta a tots els públics.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]