Exposició fotogràfica que recorre més de 50 anys d'acció sindical al Bages
Exposició de fotos 'Més de 50 anys d'acció sindical al Bages' en la qual repassa la història de la lluita del sindicat a favor de la pagesia en aquesta comarca, des de la seva fundació fins a l'actualitat.
Exposició fotogràfica que recorre més de 50 anys d'acció sindical al Bages.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vázquez  
18/01/2026 15:25
La mostra estarà oberta fins al 25 de gener a l'Espai Plana de l'Om de Manresa, de 17.30 a 20.30 h. A l'acte d'inauguració hi van assistir la coordinadora nacional d'Unió de Pagesos, Raquel Serrat; el coordinador comarcal del Bages, Josep Guitart; el president del Consell Comarcal del Bages, Eloi Hernàndez, i el primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Manresa, Antoni Josep Valentí, a més d'altres sindicalistes, entre els quals dos membres històrics de la comarca, Joan Tatjé i Joan Casajoana. En les intervencions, els ponents van destacar els anys de lluita per aconseguir els drets de la pagesia i la defensa de l'agricultura familiar a la comarca.

Arxivat a: UNIO DE PAGESOS   EXPOSICIÓ 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]