Partit clau per al Covisa aquest dissabte al Pujolet
Els manresans necessiten la victòria per aferrar-se a la salvació abans de l'aturada nadalenca.
El Manresa FS està passant per un dels moments més delicats de les darreres temporades.

ALTRES ESPORTS / Redacció/ Sergi Vázquez  
19/12/2025 09:07
Últim partit de la primera volta al Pujolet amb la visita de l´equip balear d'Entreculturas Montesión. Els dos equips tanquen la classificació amb 7 punts i és una  nova oportunitat per guanyar al Pujolet per tercera vegada consecutiva després de fer-ho amb l´Hospitalet i Playas de Castellón. I també continuar sumant per sortir paulatinament del descens que ara marca l'equip castellonenc amb 13 punts, de manera que el Covisa Manresa està a només dos partits de la salvació.

Es repeteix com ara fa quinze dies la visita d'un equip que no coneix la victòria lluny de les illes. Dels sis partits jugats ha perdut en tots ells a Ibi, Sant Quirze, Les Corts, Mataró, Canet i a Castelldefels amb el CCR.  A casa seva ha jugat vuit partits i compta amb dues victòries un empat i la resta derrotes. Tanca la taula amb 7 punts amb un global de onze derrotes, un empat i dues victòries.

Al Covisa Manresa continuaran las baixes de Mujal i Mellado. Es recupera al porter Blasco i entra en convocatòria el juvenil Edgar. 

Partit imprescindible per sumar on s'atura la competició i es reprèn el dia 10 de gener. 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
Manresa ha acollit la primera edició de l'Escola d'Hivern de la Xarxa d'Ateneus Cooperatius
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]