La cursa popular Sant Silvestre Manresana escalfa motors per la seva 14a edició
Només queden una cinquantena de dorsals disponibles respecte al límit de participació, que s'ha fixat en 500 esportistes. Aquest divendres, 19 de desembre, es començarà a fer el lliurament de dorsals a les instal·lacions del Grup Cube.
La cursa popular Sant Silvestre Manresana escalfa motors per la seva 14a edició. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vázquez  
19/12/2025 15:10
Un any més torna la Sant Silvestre Manresana, la prova atlètica que tradicionalment organitza el Grup Cube a finals d'any. Aquesta cursa arribarà enguany a la seva catorzena edició el divendres 26 de desembre, amb el suport de l’Ajuntament de Manresa. Gràcies al patrocini principal de Skoda Maas Pregauto, la cursa començarà a les 11 del matí al carrer Agustí Coll número 18, a prop del Club de Fitness Cube. Des de fa vuit anys, porta el nom de Memorial Dolors García en homenatge a la monitora desapareguda en un accident de bicicleta el juny del 2017.

La nova edició ha estat presentada avui pel regidor d’Esports de l’Ajuntament de Manresa, Anjo Valentí Moll, i el director del Grup Cube, Lluís Serracarbasa Pladevall. Ja hi ha unes 450 persones inscrites, amb només 50 dorsals disponibles. El circuit de la 14a Sant Silvestre Manresana, de 10 km, transcorre en un 90% per camins de terra. Hi ha l'opció de fer el recorregut caminant, per fomentar la participació familiar i gaudir d’una autèntica festa esportiva i popular.

Les últimes inscripcions es poden fer en línia a través de https://www.cube.cat/, accedint a l'enllaç de la Cursa Sant Silvestre, o preferiblement a la recepció de Cube. El preu d'inscripció és de 20 euros per al públic general i 18 euros per als abonats del Grup Cube. El mateix dia de la cursa, si no s’ha assolit el límit d'inscrits, establert en 500 persones, les inscripcions estaran disponibles per 25 euros.

Els participants rebran una dessuadora de regal en recollir el dorsal amb xip. A més, es premiaran els 3 primers classificats de la categoria general masculina i femenina.

Arxivat a: CURSA SANT SILVESTRE   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]